Forside > Investeringscases > InterMail

InterMail Investeringscase

Om InterMail

InterMail er en datadrevet kommunikationsvirksomhed, som hjælper sine kunder med at skabe flere leads, mere salg og gøre kunderne loyale, således at kundernes livstidsværdi øges. InterMail arbejder med kommunikation på alle moderne platforme som Google, Facebook, LinkedIn, Instagram og sikrer, at markedskommunikation på tværs af forskellige digitale og analoge distributionskanaler skaber den største mulige effekt. InterMail kan pga. sit brede udbud af services fungere som virksomhedernes one-stop-shop for markedskommunikation/kunderejsen.

Konkret hjælper InterMail virksomheder med at forbedre deres:

  • Leadgenerering (via SoMe, Google Ads, SEO og gamification)
  • Kundekommunikation og -relationer (via emails, direct matils, SMS, E-Boks, m.v.)
  • Kundeloyalitet (via loyalitetsprogrammer, marketing automation og email marketing)

InterMail har over 500 kunder i Danmark og Sverige, herunder bl.a. Falck, YouSee, Bonnier, SAS, Merceds-Benz, Intersport, Clever etc. InterMail håndterer over 200 millioner dialoger og udsendelser årligt for sine kunder. InterMail er noteret på Nasdaq Copenhagen (Small Cap) med tickerkoden IMAIL.

Forside > Investeringscases > InterMail