Forside > Investeringscases > Nexcom

Nexcom investeringscase

Om Nexcom

For store virksomheder med flere tusinde eller hundredtusinder af kunder er det nødvendigt med automatiserede systemer til håndtering af kundehenvendelser via f.eks. telefon eller mail – fra selve kontakten med kunderne til udførelse af kundeønskerne og -ordrerne. Nexcom leverer sådanne IT-systemer til særligt B2C -virksomheder, inden for telefoni, forsikring, energi og ejendomsadministration. Kunderne er fra Skandinavien, Europa og Nordamerika og består bl.a. af Telenor i Danmark og USA, Telia i Danmark, Norge og Lithauen samt Groupon, RealPage og Lash i USA.

Nexcoms produkter består af tre systemer:

eTray understøtter, optimerer og automatiserer arbejdsgange, håndterer alle skriftlige henvendelser (e-mails, SMS’er, breve, kontrakter, faxer, etc.) og distribuerer dem til relevante medarbejdere.

RevealCX webbaserede kvalitetsmonitoreringsplatform optimerer og effektivisere virksomhedernes kundecentres kundekontakt.

RevealCX Boost er et AI-assisteret system, der forbedrer RevealCX gennem “voice-transcription” teknologi og machine learning